Onsdag, igen

God morgon på er, jag hoppas att allt är bra med er. Med mig är det bara bra, känner mig lite som en zombie bara. Det är inte det bästa då vi bara har nationella prov under dagen, men det är bara att göra en kopp kaffe och ta med i en resemugg och ha den under proven. Detta är dock det sista nationella som ska skrivas för detta året, vilket är hur skönt som helst.
 
Eftersom att det är onsdag idag så betyder det att jag har stallet under eftermiddagen. Idag kommer jag dock kunna göra klart stallet tidigt och sen komma hem tidigt för att hinna plugga ytterligare lite till.
 
Nu ska jag gå en sväng med hundarna innan jag ska och och möta upp Ebba för att sen åka vidare till skolan. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback