Pluggmåndag blev det

Såg nu att videon var i lite ofokus, tyvärr. Men jag tror att ni överlever ändå, eller det hoppas jag iaf. Jag måste verkligen bli noggrannare att kolla fokusen när jag spelar in känner jag, för det är lite för många videos som har halvkass fokus. Tyvärr är det så det kan bli när man är en överstressad student som försöker få ihop tiden till att kunna och hinna göra allt som man vill göra.
 
Under kvällen har vi även ätit en god middag då min brora fyller år idag. Han valde då oxfilé och hasselbakspotatis med favoritsås ifrån Jensens, vilket var hur gott som helst och det kändes lite mysigt att lyxa till det på en måndag. Men det är ju inte varje dag man fyller år, så då får man passa på.
 
Nu ska jag fortsätta plugga, vilket jag gjort hela jäkla eftermiddagen. Ni får ha en fortsatt bra måndagskväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback