Pluggsöndag, även denna veckan

I fredags och igår tog jag ledigt från allt plugg, det betyder alltså att jag desto mer att göra nu idag. Söndagarna har verkligen blivit pluggdagar nu de senaste veckorna, men det är så det måste bli när alla lärare öser på oss massa uppgifter för att hinna mäta allt innan betygen ska sättas.
 
Det kommer nog inte bara bli plugg idag dock. Jag och mamma hade nämligen tänkt åka till gymmet en sväng framåt kvällen, vilket blir ett perfekt avbrott i allt pluggande. Sen tycker jag också att det ska bli skönt att få träna lite igen, för jag mår alltid mycket bättre efter ett träningspass.
 
Nu ska jag ta och börja, så att jag kan bli klar någon gång. Ni får ha en bra söndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback