Pluggsöndag inplnerad

Idag tänkte jag att det skulle bli en ordentlig pluggdag för att få undan så mycket uppgifter som möjligt, men vi får se hur det går. Jag ska försöka och göra mitt bästa, så får vi se vad jag har orken till. Det är fint väder, så jag funderar på om jag inte ska gå ut och sätta mig med plugget. Har jag tur får jag kanske mer motivation då. 
 
Jag hade även tänkt åka till gymmet under dagen för att köra ett pass, men jag är lite halvförkyld så det är ingen jättesmart idé. Men jag kanske trotsar förkylningen och åker till gymmet i eftermiddag, får se hur jag känner mig då. Men jag behöver ett pass på gymmet, den saken är säker då det var för länge sen jag var där sist.
 
Ska jag komma igång med pluggandet idag bör jag avsluta detta inlägget. Ni får ha en bra söndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback