Söndag utan planer

Då var det dag 3 som jag börjar med god lunch istället för god morgon, men det har varit väldigt skönt att sova ut och jag känner mig pigg och redo för dessa sista 2,5 skolveckorna som väntar. Eller redo var väl att ta i, men just nu vill jag bara få veckorna avklarade och få sommarlov. Det ska bli så skönt att vara ledig, även om jag ska jobba 1 månad och det ska bli skönt att få ha ponnyn för mig själv i 2 månader.
 
Planerna för dagen är att göra så lite som möjligt. Ska dock göra klart 2 inlämmningar innan jag kan slappna av. Det kommer även betyda att jag har tid att fixa bra inlägg åt er, om ni har lust att hjälpa mig med lite idéer till inlägg som jag kan skriva.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback