Stall & gym avklarat

Har precis kommit hem från ett kortare pass på gymmet. Idag blev det bara lite kondotion, mage och rygg då jag inte hade ork till att göra mer. Jag är helt slut och skulle kunna somna vilken sekund som helst, därför får ni ursäkta om detta inlägget blir lite rörigt. 
 
Efter gymmet åkte jag även förbi stallet för att ta hand om lilla grå. Det var mysigt att spendera lite tid med henne, vilket det alltid är. I morgon har jag dock lite extra mycket tid då jag ska till stallet 2 gånger under dagen och det tackar ju inte jag nej till i alla fall.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska äta middag. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Jenniey Love säger:

Vilka mysiga hästbilder du har här på din blogg. kramiz<3

2015-05-14 | 12:04:13
Bloggadress: http://prinsessanjenniey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback