Thursday

God morgon torsdag. Det var hur skönt som helst att bara kunna sova ut idag för det var precis vad jag behövde efter en kort men otroligt intensiv vecka. Utställningen hänger somsagt i Punkt här i Västerås och ni är mer än välkommna att komma och kika på den, dock har min namnskylt försvunnit men ni kommer se vilka bilder som är mina.
 
Planerna för denna dagen är att jag och mamma har bokat spinning ikväll, så det ska vi åka iväg och göra. Jag tror även att jag och en kompis kanske skulle ut och springa lite under förmiddagen. Bara för att man är ledig behöver man ju inte vara lat.
 
Nu ska jag plocka lite här på rummet och sedan tänkte jag spela in en haul med lite grejer som jag köpt under veckan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback