Välkommen fredag

God morgon på er, eller klockan har tickat iväg så egentligen är det väl mer lämpligt att säga god lunch nu. Jag hoppas i alla fall att ni mår bra, även om ni är lediga, jobbar eller går i skolan. Själv njuter jag av lediheten, även om jag har plugg som måste göras. Får se när jag har orken att göra det bara...
 
Idag har jag inga speciella planer, mer än att jag har dressyrträning i eftermiddag. Får se vad jag rider för häst, men det kan nog bli Perry eller Kapten. Om jag har något speicellt att skriva om ridpasset så gör jag det, precis som jag brukar. När jag är i stallet ska jag såkalrt också ta hand om prinsen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback