En onsdag full av träning

Idag körde vi styrketräning på gymnastiklektionen, så jag är helt mör i kroppen just nu. Det kommer bli ännu värre efter att jag har ridit senare ikväll. men det är skönt med träningsvärk. Då känns det verkligen att man har tränat och ansträngt muskler som man inte brukar anstränga. Jag tror nämligen att det kommer bli svårt att ta sig upp ur sängen i morgon bitti efter all denna träningen.
 
Nu ska jag dricka min redbull och göra klart det sista på min presentation samt att jag ska plugga till morgondagens prov innan det är dags för mig att åka iväg mot stallet för att ha träning. Ni får ha en fortsatt bra onsdagskväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback