God morgon måndag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv ville jag inte gå upp ur sängen i morse, dels för att jag var trött men också för att jag inte vill tillbaka till skolan då det innebär en massa prov och inlämmningar.
 
Planerna för idag är åka till skolan, precis som vilken annan vardag som helst. Efteråt ska jag ladda upp veckans video åt er samt försöka plugga så mycket jag bara hinner innan jag och mamma ska åka iväg på spinning. När jag kommer hem från spinningen är det middag som gäller innan jag ska plugga ytterligare lite till.
 
Nu ska jag så en sväng med hundarna innan jag ska åka för att möta upp Ebba. Ni får ha en bra måndag och en bra vecka så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback