God morgon tisdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är jag trött då jag var uppe och pluggade igår, vilket tog mycket på mina krafter. Idag ska det inte bli allt för sent hade jag tänkt. Jag kommer också ha aningen dötid i skolan idag och den tänker jag utnyttja till att plugga.
 
Planerna för dagen mer än att åka till skolan är att jag ska till stallet. Det är ju tisdag, vilket betyder att jag har både Hiba och Promise idag. Jag ska försöka att inte vara borta allt för länge då jag verkligen behöver plugga ikväll.
 
Nu ska jag gå en promenad med hundarna och sen måste jag börja åka för att möta upp Ebba. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback