God morgon torsdag

God morgon på er, det var inte länge sen sist... Jag hoppas att ni mår bra i alla fall. Själv är jag trött då jag satt uppe till klockan 1 och pluggade även igår. Nu hoppas jag verkligen att det ger resultat på provet, för jag vill inte slösat sömn för att få ett dåligt betyg. 
 
Planerna för dagen är att åka till skolan och ta sig igenom dagen. Det är en lång dag som väntar och jag har en känsla av att den kommer gå segt. Det ska bli väldigt skönt att komma hem i eftermiddag sen, för då har jag inget som jag behöver plugga på och kommer därför kunna ta det lugnt.
 
Nu måste jag gå en promenad med hundarna innan jag åker och möter upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback