Ändrade planer

Jag känner mig verkligen inte pigg och därför står jag över spinningpasset som jag hade bokat. Som jag förutspådde är detta tacken jag får för att jag var så pass aktiv som jag var igår. Sen har jag ju en rolig fest inplanerad i morgon och jag vill gärna ha lite energi för jag vill verkligen kunna vara med på den. Jag kommer även bli kvar där över natten, eller det är så det ser ut i dagsläget. Men jag kanske bara stannar över kvällen om jag fortfarande förkyld. Då känns det inte roligt att sova där och smitta ner alla.
 
Nu väntas det middag och sen ska jag bara ligga i sängen med min kopp med te och bara försöka hålla mig frisk till nästa vecka. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare under eftermiddagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback