Äntligen fredagen innan lovet

God morgon på er mina fina, jag hoppas allt är bra med er. Ska jag vara ärlig så känner jag mig slutkörd. Jag tror att jag hade feber igår, men det känns lite bättre idag så jag tänker pallra mig mot skolan och försöka ta mig igenom skoldagen. Det är bara tre lektioner, så det ska nog gå bra.
 
Planerna för idag är att åka till skolan, precis som vanligt. Sen tänkte jag sätta mig och redigera, samt spela in en film åt er. Hinner jag ska jag även finjustera min klädsel som jag ska ha på en halloween-fest. Vi får se hur mycket tid och vilken ork jag har.
 
Nu ska jag byta om och sen ska jag bege mig iväg för att möta upp Ebba innan vi ska åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback