Avslutar en slitsam vecka

Denna veckan som gått har verkligen innehållit en massa nya och roliga erfarenheter för min del, men efter att ha varit igång på detta sättet som jag varit denna veckan skulle jag verkligen behöva ha höstlov nu och om en vecka. Just nu behöver både min kropp och hjärna få vila samt sova och koppla av. Men det är bara att kämpa sig igenom denna sista veckan innan lovet.
 
Jag är slutkörd efter denna helgen och ni skulle bara sett hur jag sett under dagen. Svullna ögon, gammalt smink, äckligt hår och jag vet inte vad. Därför tänker jag nu avsluta för ikväll då jag har några timmars sömn att ta igen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback