Effektiva timmar i stallet

Jag har nu kommit hem från en lång dag i stallet. Jag hann med att ha 2 teorilektioner, mocka 2 boxar, packa 2 höpåsar, borstat 2 hästar, gå en promenad i skogen samt att jag släppt en del hästar i hagen. Så det har varit effektiva timmar i stallet, vilket känns lite i kroppen just nu.
 
Såg också att jag fått en fråga om jag inte kan berätta om den nya hästen som kommit till ridskolan. Men jag har varken ridit eller hanterat honom speciellt mycket, så jag vet i princip inget om honom och känner därför att det inte finns mycket som jag kan skriva i dagsläget. Vi får rida honom, men jag har varit långt ner och inte kunnat välja honom.
 
Nu ska jag duscha och sen ska jag göra mig i ordning då vi ska ut och äta ikväll, som jag berättade om i morse. Ni får ha en fortsatt bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Får ni inte rida han i eran grupp? Eller har du inte ridit han

2015-10-03 | 16:12:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback