En bra träning

Nu har jag kommit hem igen. Idag har jag inte varit hemifrån lika många timmar som det var igår, men det var ändå skönt att få komma hem igen.
 
På träningen hade jag Carpen, vilket jag inte ridit på ett-två år. I början hade jag inte riktigt honom där jag ville och alla knappar satt verkligen inte, men vi jobbade vidare och mot slutet gick det riktigt bra. Då fick jag honom dit jag ville och han trampade på bra. Jag måste säga att jag är nöjd med hur det gick idag, för det kunde gått mycket sämre om jag säger så.
 
Nu ska jag äta middag och sen ska jag ta och duscha innan jag avslutar för ikväll. Det kommer bli en tidig morgon i morgon så jag behöver all sömn jag kan få. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback