En kylig kväll

Fy satan vad kallt det var idag. Jag stod nämligen som ringmaster, vilket innebar att jag fick stå ute i kylan 2h... Men jag ska inte klaga, det finns folk som har mycket värre problem med detta än vad jag har.
 
Förutom att jag åkte till stallet och jobbade har det inte hänt speciellt mycket idag. Det har bara varit en lugn och skön dag hemma.  Jag fick faktiskt lite skolarbete gjort i förmiddags, så det känns skönt. Bortser man från det har jag bara tagit det lugnt framför en massa videos på datorn.
 
Nu ska jag ta mig en dusch och packa in mitt ansikte i en ansiktsmask innan jag tänkte lägga mig och bara kolla på TV resten av kvällen. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback