En lång dag

Det har varit en lång dag för mig idag. Jag har varit hemifrån 13 timmar i sträck tror jag att det blir. Idag var det första gången vi körde inför publik och jag tycker att det gick över förväntan. Det märktes dock att alla var aningens trötta på slutet, inte i själva uppträdandena men när vi plockade ihop och satte oss på bussen. Jag kan bara tänka mig hur det kommer vara på torsdag när vi har samling 7:15 på skolan... Men detta är något som jag tycker är väldigt roligt att göra och jag tror att vi kommer lära oss mycket utav det.
 
Det blev en lång sväng i stallet då det var USEK-möte oså. Självklart tog jag hand om Hiba och Promise också. Hiba fick gå i hagen en timme innan jag började borsta honom. Promise fick bara borst och mys, men hon verkade nöjd med det.
 
Nu ska jag äta middag och sen tänker jag nog ta och runda av för idag då jag är helt slut. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback