En lugn torsdag

Jag hade helt glömt av att det var möte i stallet idag, men jag hann åka iväg och vara med på det. Egentligen var det inte mycket som sades, men det var endå bra att åka. 
 
Annars skulle jag säga att det inte har hänt speciellt mycket idag. Jag var i skolan, åkte ner på stan och köpte en sallad på lunchen och åkte sen tillbaka för att ha de sista två lektionerna. Det är bokstavligen allt jag gjort idag, vilket trots allt var skönt då jag hållt igån från 6 till 21 alla dagar hela förra veckan.
 
Nu ska jag redigera morgondagens vlogg och sen tänker jag nog lägga mig för ikväll. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback