Ett bra hoppass

Idag bestämde jag och Denise oss lite spontant för att åka till Erikslund för att shoppa lite. Jag fick med mig en massa bra grejer hem, så jag är väldigt nöjd. Det kommer komma en haul med det jag köpte, precis som jag nämnde i min video där jag visade vad jag fick i present.
 
Jag hade ju även hoppträning ikväll och denna gången satt jag på Julle som han kallas. Jag hade aldrig setat på honom tidigare, men dagens pass gick riktigt bra ändå. I början hade jag lite för mycket broms och fick därför inte den bästa rytmen. När jag väl lät honom ha lite mer fart gick det superbra och den sista linjen vi hoppade var perfekt för oss att avsluta på då han gick superbra. Jag är väldigt nöjd med tanke på att det var första passet på honom.
 
Nu ska jag äta middag och sen ska jag ta och hoppa in i i duschen innan jag tänker krypa ner under täcket och göra kväller. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback