Ett bra pass på Myran

Idag var vi i stallet svintidigt för att rida. Idag var det mer markarbete och förberedande inför torsdag då det är banhoppning på högre höjder som gället. Jag tror inte jag sagt vilken häst jag har, men många har nog sett på Instagram vem det är. Det är i alla fall Myran.
 
Idag gick det riktigt bra och hon lyssnade bra på mig och mina hjälper. I början var distanserna dåliga, men det var mitt fel då jag kortade för mycket i svängarna. De sista distanserna satte vi dock riktigt bra och med jämna och rytmiska galoppsprång. Jag längtar tills på torsdag då jag vill hoppa mera, samt att vi kommer få hoppa högre än typ 60-70 som vi får på våra vanliga lektioner.
Jag har precis duschat och hade inte tänkt göra något speciellt resten av dagen. Ni ska få en video uppladdad, så den ska jag ta och redigera klart så fort som möjligt. Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback