Ett bra ridpass på unghästen

Idag blev det ett ridpass på Moppie. Under uppvärmningen blev hon väldigt varm och mjuk i kroppen, så när vi väl började jobba var hon väldigt trevlig att jobba med. Vi fick även skutta några språng och Moppie skötte sig utmärkt. Det var en gång det var mitt fel att vi fick fel distans, men annars gick det jättebra och hon hoppar som en gud. Längtar tills vi hoppar lite mer och på högre höjder, för det kommer hon klippa lätt som en plätt.
 
Nu väntas det middag och sen ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt mig. Efter duschen lägger jag mig nog i sängen och kollar på serier resten av kvällen. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Hej!
Jag undrar om du kan skriva lite om den nya hästen på rocklunda, Calle eller vad den hette

2015-10-03 | 09:58:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback