Fredag igen

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag toppen, det är ju ändå fredag och helg. Idag blir vi nog bara hemma, medan vi ska ut och äta i morgon kväll och sen får vi besök på söndag. Därför får jag verkligen se till att plocka i ordning på mitt rum ikväll.
 
Planerna för dagen är att åka till skolan, vilket inte är speciellt förvånande. Det kommer bli en rolig dag då jag bara kommer ha mediarelaterade lektioner och det är ju inte helt fel med tanke på att det är den inriktningen jag går. Sen är det ju fredag, vilket betyder att jag har träning i stallet i eftermiddag.
 
Nu ska jag ta och gå med hundarna innan jag ska åka och möta upp Ebba innan vi åker vidare mot skolan. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback