Fredagens planer

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag toppen och känner mig piggare än igår, vilket är skönt. Då kommer jag kunna sova kvar utan problem, även om jag måste ta ett tidigt tåg hem då jag ska till en annan stad. Det kommer bli en väldigt mysig kväll tillsammans med en massa goa brudar.
 
Planerna för dagen är att åka till skolan och ta sig igenom skoldagen innan jag sen ska hem och packa ganska snabbt innan jag sen ska ner till station och ta tåget dit jag ska.
 
Nu tänkte jag försöka dra med mig hundarna ut på en promenad innan jag ska bege mig iväg. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback