Fredagskväll

Jag och mamma tog bilen till kyrkogården en sväng efter maten, vilket var väldigt mysigt. Det var så fint när alla ljusen lös upp hela kyrkogården i mörkret. Vi köpte ett ljus med lång brinntid, så att det ska kunna brinna hela helgen.
 
Btw ska ni göra något speciellt denna helgen? Själv ska jag inte fira halloween, men jag ska fira min kusin som fyller år. Halloween-fest står dock på schemat för nästa helg, så det kommer nog bli väldigt roligt. Vill ni gissa vad jag ska vara? Även om ni inte fått se någon ledtråd på hur min outfit ser ut.
 
Nu tänkte jag fixa lite godis och lite dricka, sätta på en video eller två och fixa mina naglar. Det låter som en utmärkt kväll om du frågar mig.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback