God morgon fredag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag bra, även om det är den sista vardagen på lovet. Det var verkligen välbehövligt att vara ledig och jag hade inte tackat nej till att vara ledig en vecka till.
 
Planerna för dagen är inga speciella. Jag kommer plugga större delen av dagen då jag har en massa som måste göras och några grejer som kan skickas in och få undan de uppgifterna. Mamma slutade tidigt idag, så vi får väl se om vi åker iväg och hittar på något eller hur eftermiddagen ser ut. Om vi inte gör något så åker jag troligtvis med min kompis ut till hennes häst en sväng, det får tiden helt enket utvisa.
 
Nu borde jag förflytta mig från soffan till mitt rum så att jag kan börja plugga för att få något gjort. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback