God morgon lördag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är jag slutkörd efter veckan som varit. Jag trodde verkligen inte att jag skulle bli så utmattad som jag faktiskt är/var igår ikväll. Ändå så har jag massa att plugga i morgon och jag kommer knappt vara hemma i morgon heller, för då jobbar jag nämligen i stallet...
 
Planerna för dagen är att väldigt snart åka till stallet för att ta hand om Hiba & Promise samt att jag och Sara ska ha teori med våra barn. Jag måste vara hemma och duschad innan klockan 14, för då kommer två andra från USEK hit och då ska vi laga mat som vi sen ska ha med oss till stallet till ikväll. Sen blir vi där hela kvällen och natten. Klockan ringer även tidigt i morgon bitti då jag och en till av de som sover över ska jobba hela dagen.
 
Nu ska jag byta om och sen måste jag börja röra mig mot stallet om jag ska hinna med allt. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback