God morgon lördag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv vaknade jag upp utvilad så jag fått många timmars sömn i kroppen. Min kropp är dock inte riktigt van dit det så nu har jag blivit lite seg, men det släpper nog när jag fått i mig lite kaffe till frukosten.
 
Planerna för dagen är att huset ska städas, inklusive mitt rum. Jag behöver även baka lite och städa åt hamstern samt att vi ska ut och äta ikväll. Så detta kommer bli en fullspäckad dag.
 
Nu ska jag kila ut och äta frukost med familjen innan jag ska byta om till ridkläder och bege mig mot stallet. Jag har 2 teorier idag, samt att jag har Hiba och Promise att ta hand om. Ni får ha en bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback