God morgon onsdag

Idag hade vi sovmorgon, vilket är hur jäka underbart som helst. Jag tror dock att vi kommer sluta ganska sent då vi ska en bit bort. Ska jag vara ärlig så har jag inte riktigt koll på vart det är vi ska, jag vet bara när vi har samling på skolan och det lär ju vara det viktigaste.
 
Eftersom att det är onsdag så har jag även träning samt att jag ska ta hand om ponnyn. Idag ska jag även ta hand om Hiba, vilket ska bli mysigt. Han var snäll igår, så jag hoppas att han fortfarande är det idag. Jag är lite för trött för att orka med hans bebisfasoner just nu.
 
Nu ska jag byta om och ta en promenad med hundarna innan jag ska börja röra mig, eller jag behöver inte åka riktigt än en ändå ganska snart. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback