God morgon söndag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag toppen, vi fick ju trots allt en extra timmes sömns inatt. Jag är fortsarande lite trött, men kaffet har inte hunnit kicka in ännu.
 
Planerna för dagen är att jag måste åka till stallet och jobba ikväll. Vi har nämligen en klubbtävling och då behöver vi i USEK vara där och jobba. Annars har jag inga planer för dagen, vilket känns skönt. Som jag nämnde igår hade jag tänkt packa lite outfits för hoppkursen och sy det sista på min outfit till halloween, så det är väl det jag kommer tillbringa min dag med. Mitt rum skulle också behöva rörjas lite, men vi får se hur det blir med det.
 
Nu väntar en mysig söndagsfrukost med familjen innan det troligtvis blir en familjepromenad med hundarna i skogen. Ni får ha en bra söndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback