God morgon tisdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är jag väldigt trött och mådde illa när jag vaknade, men efter att jag har fått i mig frukost blev det lite bättre.
 
Planerna för dagen är att åka runt i skolorna och ha marknadsföring. Det är två skolor idag, en i morgon, två på torsdag och en på fredag skulle jag tro. Idag har jag även stallet eftersom att det är tisdag, så jag har igen aning om när jag kommer komma hem ikväll. Det får helt enkelt tiden utvisa.
 
Nu måste jag gå med hundarna innan jag ska åka iväg mot min skola för att ha inpackning i bussen. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback