God morgon tisdag

God morgon på er mian fina, jag hoppas att allt är bra med er. Jag börjar äntligen få tillbaka lite energi i kroppen igen och det är väldigt skönt då jag avskyr att inte ha någon ork.
 
Planerna för dagen är självklart att åka till skolan och ta mig igenom den, precis som vilken annan vardag som helst. Jag har även stallet i eftermiddag, precis som vilken vanlig tisdag som helst. Idag är det Hiba och Promise som ska tas hand om samt att jag har eftermiddagsfodringen i stallet idag.
 
Nu ska jag gå en sväng med hundarna innan jag ska åka och möta upp Ebba innan vi åker ivdare mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback