God morgon tisdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag toppen då jag inte hade något larm att vakna till i morse. Sen skiner även solen idag, så det är väldigt mysigt.
 
Planerna för dagen är att inte göra mycket alls nu under förmiddagen. I eftermiddag ska jag till stallet och ta hand om Hiba och Promise samt att jag har fodringen klockan 17 även denna veckan. Det känns som helt lagom planer för idag då jag inte fått en sovmorgon på ett tag nu.
 
Nu hade jag bara tänkt ligga i soffan och slappa resten av denna förmiddagen. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi som vanligt senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback