God morgon tisdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv sitter jag här med en väldigt höstig känsla då jag skriver dett inlägget när det är soluppgång. Det är väldigt mysigt att gå med hundarna i soluppgången, men samtidigt så blir jag väldigt seg när jag vaknar och det fortfarande är mörkt ute.
 
Planerna för dagen är att jag ska till skolan, vilket är en kort dag för min del. Eftersom att det är tisdag ska jag åka till stallet för att ta hand om Hiba och Promise. Jag kommer nog inte komma hem allt för sent, jag ska nämligen åka iväg på spinning ikväll. Det var en vekca sen sist, så det ska bli skönt att få köra ett pass.
 
Nu ska jag gå ut med hundarna en sväng innan jag ska åka för att möta upp Ebba innan vi ska åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback