Helt ok pass på Myran

Idag hoppade vi bana och jag hade då Myran även idag i och med att hon är den hästen jag hoppat denna kursen på. Jag red inte fram henne så som jag borde, vilket gjorde att de första sprången inte blev bra för 5 öre. Vi hade ingen bra rytm eller samspel och hon var väldigt stark, men i slutet gick det riktigt bra och hon lyssnade verkligen på mig. Först var hon även lite lång, vilket berodde på min mindre bra framridning. Emot slutet blev hon somsagt mycket bättre och jag red henne som hon behövde bli riden. Det finns lite filmer som jag tänkte klippa ihop till en film och ladda upp nu under eftermiddagen.
 
Jag vet fortfarande inte om jag ska spinna eller inte, men jag ska ändå hoppa in i duschen. Det är inte så trevligt att lukta häst när man sitter och kör spinning. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback