Kort men intensiv dag

Det har varit en kort men intensiv dag, vilket alla onsdagar är. Det är dock väldigt skönt att vara hemma denna tiden då jag egentligen skulle börjat min sista lektion denna tiden om det hade varit någon annan dag. Jag tycker också att det passar bra att det är just i mitten av veckan, för att få ett litet avbrott trots att jag ofta använder onsdagar till att plugga på. Men det är för att jag kan bli klar tidigt om jag pluggar på onsdagar.
 
Nu har jag en massa pluggande att göra, har nämligen en lång lista på allt som måste göras. Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag så hörs vi senare under eftermiddagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback