Min lördag

Har varit i stallet och tagit in lite hästar samt tagit hand om Hiba nu under eftermiddagen. Det var mysigt då det inte var mycket människor som rörde sig i stallet denna tiden en lördagseftermiddag.
 
Annars har jag inte hunnit med att göra speciellt mycket under eftermiddagen. Jag tänkte fixa det sista på min klädsel jag ska ha på en halloweenfest men jag har inte orkat dragit fram symaskinen, så jag får nog ta tag i det under morgondagen. Då ska det även plockas ihop lite outfits till hoppkursen på måndag samt torsdag. Någon frågade förresten vilken grupp jag var i och jag är i den första gruppen.
 
Nu väntas det middag och sen tänker jag nog sätta på ett avsnitt eller två av någon serie innan jag avslutar för kvällen. Ni får ha en fortsatt bra lördagskväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback