Mitten av veckan

Guten morgen, god morgon på er mina fina. Jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag toppen, även om jag såklart är lite trött då det fortfarande är mörkt ute.
 
Planerna för dagen är att ta sig igenom denna korta skoldagen som endast består utav tre lektioner. Sen tänker jag bara ta det lugnt här hemma innan jag ska åka till stallet och ha hoppträning för ridskoleägaren. Jag ska nämligen börja rida på onsdagar istället för på fredagar då det var så tight schema.
 
Nu ska jag gå och väcka hundarna och sen ska vi gå en promenad innan jag måste åka för att möta upp Ebba. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback