Mysig fredagseftermiddag

Åkte med min kompis ut till hennes stall för att fota lite. Jag slutade också upp som hundvakt åt hennes hund, men det gör inte mig speciellt mycket. Det var mysigt att få komma iväg lite och inte bara sitta hemma, även om jag hade behövt denna eftermiddagen till att plugga. Jag hann bara plugga lite i morse, vilket inte är bra. Men i morgon kommer jag spendera 1-2 timmar i bilen så jag tänker passa på att plugga lite då. Det gäller verkligen att utnyttja den lilla tiden man får vid olika tillfällen.
 
Nu väntas det middag och sen får vi se vad som händer ikväll. Det kommer säkert sluta upp med att jag ligger på sängen och bara kollar på serier och videos. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback