Ny dag och en ny vecka

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är har jag ingen ork i kroppen och vill bara sova då jag känner att jag har många färre timmars sömn i kroppen från förra veckan. Men det är bara att kämpa sig igeom denna veckan så är det höstlov sen.
 
Planerna för dagen är att åka till skolan och ha lektioner som vanligt igen. När jag kommer hem kommer jag därför behöva plugga. Jag hade verkligen ingen ork igår och därför fick pluggandet vänta tills idag istället. Idag kommer även första vloggen ifrån vloggveckan upp. Jag hoppas att ni kommer tycka att det är roligt att få följa med oss under den turnén som vi var ute på. En massa roligt material är jag säker på att det finns, jag har nämligen inte hunnit redigera klart alla vloggar än men jag vet ju vad som spelats in.
 
Nu ska jag ta en promenad med hundarna och sen ska jag åka och möta upp Ebba innan vi åker vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag och en bra vecka så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback