Ny dag och en ny vecka

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv känner jag mig väldigt seg idag och vill egentligen bara ligga kvar i min säng och sova hela dagen, men det är bara måndag så det går inte för sig.
 
Planerna för idag är att jag ska till skolan, vilket är ganska självklart. Sen ska jag bara åka hem för att plugga till ett seminarium som jag har i morgon och sen är det en inlämmning som jag skulle vilja få klart och skicka in då jag inte orkar tänka på den hela veckan.
 
Nu ska hundarna få sig en promenad innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en fortsatt bra måndag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback