Pluggmåndag

Har fått en massa plugg gjort nu under kvällen, vilket känns skönt då jag var stressad över allt plugg igår. Jag har fortfarande en del kvar, men de har en längre deadline och just nu känner jag att jag verkligen behöver få koppla av och inte plugga speciellt mycket. 
 
Jag har inte hunnit med att göra något mer än att stanna till hos Linnea på vägen hem för att prata lite innan hon skulle till stallet. Sen åkte jag hem, pluggade, tog en matpaus och började sedan plugga igen för att bli klar med det som jag verkligen måste få avklarat.
 
Nu ska jag ta och redigera lite vloggar från förra veckan. Jag hoppas att ni tycker att det ska bli roligt att få följa med oss ut på våran turné. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback