Redan torsdag

God morgon på er mina fina. Vi har redan tagit oss fram till torsdag, det känns som att det var måndag igår eller något liknande. Det är skönt att det är fredag i morgon i alla fall, för jag behöver verkligen få helg nu. Inte för att jag kommer vara ledig direkt, men jag kommer samtidigt kunna ta det mycket lugnare än vad jag gör på en vardag.
 
Planerna för idag är att jag ska åka till skolan, precis som jag alltid gör på vardagar. Sen ikväll har jag och mamma bokat spinning med en av de roligare ledarna, så det kommer nog bli ett väldigt roligt pass. Jag kanske hittar på något mer, det får vi se. Men det jag har inplanerat tycker jag räcker gott och väl.
 
Nu ska hundarna få sig en promenad och sen ska jag åka för att möta upp Ebba innan vi ska åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback