Slutkörd

Jag trodde inte det skulle tära så mycket på mig att åka till stallet och sitta på hästryggen 8:20, men det gjorde det. Just nu är jag helt slutkörd. Det har varit en rolig dag i stallet då jag fått psendera den med en massa roliga människor. Därför är jag också extra taggad för torsdag, för då kommer det bli ännu roligare. Då har vi även någon som kan filma samt fota om allt går enligt planerna. Så det kanske blir en hästvideo som får bli nästa veckas video, det får tiden utvisa. Annars har jag en hösthaul som väntar.
 
Som jag skrev är jag slutkörd och tänkte därför bara slappa här i min säng innan jag tänker avsluta för ikväll. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback