Underbar gårdag

Gårdagen/nattens fest var verkligen mysig och rolig. Vi åt gott, hade en massa goa låtar som vi dansade till, vid 1 övergck allt till att lyssna på lugna låtar och bara sitta och prata samtidigt som vi drack en massa god dricka och åt chips och självklart hade vi ett underbart sällskap av en massa goa människor.
 
Det var roligt att åka till en ny stad också, inte för att vi han se jättemycket under turen från station till där vi var. Vi tar oss nog ut dit i sommar igen, för att kunna se oss runt lite mer.
 
Nu ska jag äta frukost och sen ska jag byta om till ridkläder och åka mot stallet. Jag har teori samt att jag ska ta hand om Hiba. Vi har även en rolig tävling i stallet i eftermiddag, vilket betyder att jag ska jobba på den. Med andra ord kommer det bli en lång dag i stallet för min del. Ni får i alla fall ha en bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback