Välbehövlig sovmorgon

Var helt slut efter att ha kommit hem halv 4 fredag till lördag natt. Därför gick jag och lade mig tidigt och tog en sovmorgon nu idag och det var precis vad min kropp behövde.
 
Planerna för dagen har jag inte riktigt koll på. Jag måste skriva och träna på manuset som jag ska använda mig utav under nästa vecka när vi är ute på "turné". Annars får jag se vart dagen tar mig. Det var länge sedan jag var ute och körde, så jag kanske kör lite idag.
 
Manuset kommer inte skriva sig självt, så det börjar bli hög tid för mig att börja med det. Ni får ha en fortsatt bra söndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback