Äntligen fredag igen

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag toppen och känner mig utvilad då vi inte hade någon lektion nu på morgonen. 
 
Eftersom att det är fredag har jag träning i eftermiddag, vilket kommer betyda att jag får stressa till stallet för att hinna till stallet i tid. Det brukar gå bra, men jag slipper gärna stressa. Jag får hålla ut några veckor till innan jag får plats i den nya gruppen, mend et ska nog inte vara någon större fara.
 
Nu ska jag ta och gå med hundarna innan jag ska bege mig iväg mot skolan. Ni får ha en fortsatt bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback