Bra plåtning

Sen jag kom hem från hästarna har jag ätit och sen bara pluggat. Jag tog såklart en paus för att kolla på ett avsnitt av en serie, annars hade jag aldrig klarat av det. Jag är nästan klar med allt som måste bli gjort, så det känns skönt.
 
Jag hade med mig kameran ut till hästarna ikväll, så under morgondagen vill jag lova er en sötchock. Detta lilla fölet har jag verkligen gått och kärat ner mig i. Hon är så sjukt söt och sen är hennes personlighet värd guld. Förska verkningen stod hon bara där och var hur lugn som helst, sen får man lyfta alla hovar i hagen när hon står lös och det bästa hon vet är att bli kliad under halsen om man bett henne komma fram för att mysa. 
 
Nu ska jag ta och avsluta för ikväll då jag behöver sova, annars kommer min kropp snart att lägga av. Ni får sova gott så hörs vi igen under morgondagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback