Detta visste du nog inte

Jag är otroligt envis - Jag är den sista personen att ge sig när jag väl bestämt mig för något. Det spelar ingen roll om det är något litet ett sort, men jag har jag bestämt mig så är det väldigt svårt att få mig att ändra mig. Detta är ju både en fördel och en nackdel, beroende på vad för situation det handlar om.
 
Jag är väldigt känslosam - Jag har ett väldigt kort temperament och mina känslor är ofta precis under huden på mig, eller det är så det känns. Blir jag pressad börjar mina ögon tåra sig, när jag blir arg tårar sig ögonen, när jag är stressad till max tårar sig mina ögon. Detta är kanske inget att skryta om, men det var en sak jag tror att just ni inte visste om mig.
 
Jag avskyr tanken av att behöva städa - Det bästa jag vet är ordning och reda bland mina grejer och i mitt rum, men tanken av att städa gör att jag hittar på en massa andra grejer som är "viktigare" än att städa. Ibland har jag ju viktigare saker som måste göras, men ofta är det ursäkter som kommer fram för att slippa städa. När jag väl tagit mig själv i kragen och börjat städa älskar jag dock det. Ibland glömmer jag bort tiden och då kan jag stå och städa och bara plocka med småsaker till klockan 2 på natten, vilket är hur mysigt som helst. Speciellt om jag har musik i bakgrunden, för vi alla vet väl att allt blir bättre med musik? Jag skulle behöva sätta på lite musik och städa här i mitt rum just nu, men just idag måste jag plugga på riktigt. Nu hade det varit skönt om man kunde höra av sig till t.ex dsfm så kunde dem städa åt mig.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback